نمایش دادن همه 12 نتیجه

کوره القایی (سیم داغ کن-سیم سرخ کن) در دو مدل فندکی خودرو و برق شهری میباشد. وسیله ای مدرن می باشد که کاربرد فراوانی دارند. کوره القایی و یا سیم سرخ کن و یا سیم داغ کن چیست؟ دستگاهی که بدون ایجاد حرارت و گرما در محیط، فلزات آهن ربایی و استیل بگیر را در مدت کوتاهی سرخ و به نقطه ذوب میرساند را کوره القایی و یا سیم سرخ کن و یا سیم داغ کن می گویند. کوره القایی یک ابزار است که از طریق آن می‌توان آهن یا استیل بگیر را گرم و سرخ کرد و برای مصارف مختلفی استفاده کرد. این محصول می‌تواند میله آهنی شما را سرخ کند بدون این که محیط و خود دستگاه داغ شود. انواع کوره القایی (سیم داغ کن) که به آن سیم سرخ کن و یا سیم داغ کن نیز می گویند، در فروشگاه تاوارا موجود است. این ابزار یک تجهیز حرارتی مدرن است که از اصول الکترومغناطیسی برای تولید حرارت استفاده می‌کند. این نوع کوره به وسیله جریان الکتریکی که از طریق یک سیم رسانا (که به عنوان سلول القا معروف است) عبور می‌کند، حرارت تولید می‌کند. اصل عملکرد کوره القایی (سیم داغ کن-سیم سرخ کن) بر اساس اصل القا الکترومغناطیسی میباشد. یعنی فرآیند تبدیل انرژی الکتریکی به حرارت است. القا، انرژی الکتریکی را به صورت مستقیم به حرارت تبدیل می‌کند. بدنه سیم داغ کن های القایی به هیچ وجه داغ و گرم نمیشوند، به طوری که با لمس دستان خود نیز گرما و داغی آن را احساس نخواهید کرد. به همین دلیل بسیار ایمن هستند و خطر آتش سوزی، برق گرفتگی، گرم کردن محیط، گاز گرفتگی و.. را ندارند. قاعده مهمی که در استفاده از کوره القایی فندکی 12 ولت باید رعایت شود این است که مدل 12 ولت نباید به خودروهای 24 ولت متصل شود و همچنین سیخ نباید برای مدت طولانی درون کوره القایی باقی بماند تا ذوب شود. اگر این کار را انجام دهید، ممکن است به کوره القایی آسیب برسد. بعضی از خودروهای لوکس دارای 2 سوکت مادگی 12 و 24 ولت هستند که ولتاژ آنها روی آنها درج شده است. گروهی دیگر از خودروها، بیشتر خودروهای باری و سنگین، فقط 24 ولت دارند. این خودروها برای استفاده از کوره القایی 12 ولت باید یک مبدل 24 به 12 هم خریداری کنند و در مسیر کوره القایی 12 ولت قرار دهند. هنگامی که از سیم داغ کن فندکی در ماشین استفاده می‌کنید، در صورت خاموش کردن ماشین به مدت 40 دقیقه نیازی به روشن کردن ماشین نیست. بعد از 5 دقیقه استارت زدن ماشین، باید اجازه دهید باتری ماشین شارژ شود. استفاده از ذغال همیشه یک کار بسیار پر دردسر و کثیف است. زیرا خاک ذغال و خاکستر آن در مدتی کوتاه در تمام قسمت ها پخش و سبب آلودگی و کثیفی می شود و بهترین راهکار برای از بین بردن این مشکل استفاده از کوره القایی سیم داف فندکی و یا برق شهری میباشد. این کالا در مدل هایی متفاوتی در تاوارا تولید میشود. کوره القایی سیم داغ کن تاوارا بدون هیچ گونه کثیفی و ریخت و پاشی، خاصیت القا شوندگی را بر روی سیخ انجام میدهد و آن را به نقطه ذوب میرساند. این کالا به هیچ عنوان بخار سمی، دود و خاکستر ندارد تا سبب آلودگی هوا و ضرر رساندن به ریه های شما شود. همچنین مصرف برق بسیار کمی دارند. در حدود 70 تا 90 وات. یکی از ویژگی‌های مهم در انواع کوره القایی 12 ولت، داشتن مدار بورد برقی کم مصرف است که باید بادوام و پایدار باشد. این دستگاه باید نویزگیر داشته باشد که کارکرد بهتری از خود نشان دهد. از طرف دیگر، کوره القایی 12 ولت با کیفیت به هیچ وجه دود، بخار و یا صدا تولید نمی‌کند. همچنین، سیم داغ کن باید طبق استانداردهای معتبر تولید شود.
 زیرا هدف اصلی از خرید و استفاده از کوره القایی سیم داغ کن با کیفیت، بهره‌وری و عملکرد بی‌نقص است.
عملکرد یک کوره القایی تنها در کیفیت بالا و استانداردهای صحیح نهفته‌است. قابلیت ایمنی خازنها باعث می‌شود عمر دستگاه افزایش یابد و هم در محافظت از افرادی که با دستگاه کار می‌کنند نقش مهمی را ایفا می‌کند. به صورت کلی انتخاب یک کوره القایی بایستی همیشه با توجه به ویژگی‌ها و استانداردهایی که توضیح داده‌شد، انجام شود. این مطالب باید در نظر گرفته شود تا مطمئن شویم کوره القایی انتخابی برای نیازهای ما مناسب است. از ویژگی ها و خصویات دیگر یک سیم سرخ کن القایی با کیفیت این است که در ساخت آن ها به ویژه در مدل فندکی از قطعات الکترونیکی باکیفیت استفاده شده باشد. بدنه سیم سرخ کن باید مقاوم و مستحکم باشد همچنین با استاندارد برق شهر و برق خودرو تولید شده باشد.  

کوره القایی سیم داغ کن به دو دسته سیم سرخ کن فندکی و سیم سرخ کن برق شهری تقسیم میشوند.

پ.ن: گاهی دیده شده در بعضی خودروها دستگاه غیر استاندارد برف پاک کن و یا چراغ خودرو را روشن میکند! این اتفاق بدلیل استفاده نکردن از هسته فریت و یا قطعات بی کیفیت برای سود بیشتر تولید کننده میباشد. باید پرسید به چه قیمتی؟!

سیم سرخ کن درجه یک چه خصوصیاتی دارد؟

  • دارای مدار بورد برقی کم مصرف، بادوام و پایدار
  • بدنه ای مقاوم و مستحکم
  • استاندارد برق شهر و برق خودرو تولید شود
  • به هیچ عنوان دود و بخاری از خود تولید نمی کند
  • قطعات الکترونیکی باکیفیت-بخصوص برای فندکی خودرو
  • سوکت فندکی از نوع نسوز
  • دارای میکروسویچ
  • دارای نویزگیر
استفاده از کوره القایی سیم سرخ کن فندکی ایمن بوده و استاندارد برق خودرو می باشد و هیچ گونه برق گرفتگی و آسیب برای خودرو ندارد، به شرطی که دستگاه استاندارد تهیه کنید.
پ ن: نکته قابل توجه گاهی دیده شده در بعضی خودروها دستگاه غیر استاندارد برف پاک کن و یا چراغ خودرو را روشن میکند! این بدلیل غیر اصولی استفاده نکردن از هسته فریت و یا قطعات بی کیفیت برای سود بیشتر تولید کننده میباشد. باید پرسید به چه قیمتی؟ مگر تفاوت قیمت تمام شده چقدر میشود!؟ از خودمان هم سوال کنیم و تغییر از خودمان شروع میشود. باید همواره از محصولات باکیفیت استفاده کنیم حتی اگر کوره القایی سیخ داغ کن فندکی باشد. توجه داشته باشید که انواع مختلفی از کوره سیم داغ کن برقی و فندکی در بازار یافت می شود. توصیه مهم می کنیم که مدل باکیفیت آن را تهیه کنید زیرا که برق خودرو و فیوزهای خودرو را باید در نظر بگیرید.
  ما در کارمان متخصص هستیم.
برای خرید سیم داغ کن فندکی و سیم داغ برق شهری استاندارد میتوانید به ما اعتماد کنید. ما در تاوارا تعهد میدهیم اولویت را کیفیت گذاشته و فقط محصولات استاندارد و باکیفیت را مونتاژ و معرفی کنیم.
فروش در همه شهرها و حتی خارج از ایران برای برق 110 ولت آمریکا و کانادا توسط تاوارا انجام می شود.  

میدان مغانطیسی کوره القایی خطرناک هست؟

میدان مفناطیسی موبایل خطرناک هست؟ این مدل کوره القایی سیم داغ کن صنعتی نیستن و فرکانس بالایی ندارند و تداخلی با سایر وسایل برقی ایجاد نمیکند. دستگاه های که ما تولید میکنیم از نظر میدان مغناطیسی تفریبا اندازه موبایل میباشند و خطری برای موجودات زنده ندارد.

کاربرد کوره القایی سیم داغ:

بررسی تعدادی از انواع کاربردهایی که این ابزار می‌تواند داشته باشد: استحکام اتصالات الکتریکی، لحیم‌کاری، تعمیر داشبورد، جوشکاری پلاستیک، تعمیر و چرم‌کاری، عروسک‌سازی، صنایع دستی، ذوب انواع چسب، سوراخ‌کاری گرم، چسب‌کاری فلزات، صنایع خودرو، کارگاه‌های مونتاژ، تعمیرات و انجام اتصالات داخل خودرو مانند دزدگیر و یا لوکس خودرو و بینهایت استفاده دیگر. با توجه به ویژگی های گفته شده، افرادی که در محیط های گرم قرار دارند به راحتی می توانند از انواع کوره القایی استفاده کنند و بدون این که گرمایی برای محیط بوجود آورند قابل استفاده هستند.