نمایش 1–12 از 18 نتیجه

انبر برقی - المنت برقی چی بود، از کجا آمد و تا کجا پیش میرود؟

از کجا آمده‌ام آمدنم بهر چه بود🙁

چند سالی از ظهور انبر برقی تاوارا میگذرد و این وسیله کاربردی بخش زیادی از تکامل خود را طی کرده. انبر برقی تاوارا آمده است که مشکلی را حل کند و بخشی از راه حل باشد. خداوند را سپاس میگوییم و همواره به راه حل جایگزین زغال فکر میکنیم. اگر شما کسی هستید که از ذغال روشن کردن خسته شده اید و با توجه به سخت روشن شدن آن و با وجود آلودگی ناشی از استفاده از آن خسته شده اید توصیه می کنم تا انتهای این مطلب با ما باشید تا به شما نحوه استفاده از انبر برقی را آموزش دهیم و دیگر نیازی به استفاده از ذغال نداشته باشید. ذغال برقی ها ابزار جدیدی هستند که استفاده از آن ها در بین افراد بیشتر از قبل شده است. چرا که این ابزار تنها با وصل شدن به پریز برق و روشن کردن دکمه آن قابل استفاده می شود. به عبارت دیگر با استفاده از انبر برقی تنها کافیست آن را به پریز برق وصل کنید و دکمه روشن آن را بزنید، بلافاصله مشاهده می کنید که کلگی دستگاه به سرعت سرخ شده و حرارت آن به گونه ایست که همچون یک ذغال عمل می کند. مزیت استفاده از ذغال برقی کاملا آشکار است، به این طریق دیگر نه زمان زیادی صرف روشن کردن زغال خواهید کرد و نه آلودگی برای شما خواهد داشت و از همه مهمتر آسیبی به سلامت شما نیز وارد نمی کند. در گذشته به جای استفاده از ذغال برقی ها از انواع زغال چوب استفاده می‌شد که خطرات زیادی ایجاد می‌کرد. امروزه شما در این زمینه انتخاب های زیادی پیش رو خواهید داشت و می توانید به جای استفاده از ذغال از انبر مخصوص استفاده کنید. چرا که ذغال در اثر سوختن دودی از خود خارج می کند که برای ریه بسیار مضر است و کودکان و افراد سالمند بیشترین آسیب را خواهند دید. با استفاده طولانی مدت از زغال، این دود آسیب جبران ناپذیری برای سلامتی شما وارد می کند. در زغال برقی تاوارا همچین چیزی وجود ندارد و کاملا دستگاه سالم و ایمن طراحی شده است. ما با ساخت انبر برقی تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم ابزاری را تولید کنیم که به عنوان جایگزین واقعی ذغال عمل نماید.

این یک شعار نیست!

شعار تولیدکنندگان تاوارا این است:هر انبر برقی تاوارا جان دو درخت را نجات می دهد” قطعا شما هم که خواننده این مطلب هستی، حفظ محیط زیست برایتان اهمیت دارد. به دلیل استفاده بی رویه از زغال که از سوختن و نابود کردن درختان و تبدیل آن به ذغال به دست می آید، باعث شده که طبیعت با بحران کمبود درخت مواجه شود. ما می خواهیم از قطع درختان جلوگیری کنیم. پس میتوان با استفاده از زغال برقی از نابودی درختان جلوگیری کنیم.
یادمان باشد ایران عزیز و وسیعمان کشوری با 85 میلیون جمعیت و بخش قابل توجهی از مساحت را مناطق گرم و خشک تشکیل داده.  
یکی از ابزار های مهمی که امروزه مصرف زیادی دارد و طرفداران بیشماری را به دست آورده، انبر برقی ها هستند. اگر شما نیز می خواهید بدانید انبربرقی چیست؟ برای چه چیزی ساخته شده است؟ و بهترین انبور برقی ها کدام هستند؟ تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید و با اشتراک گذاری این مطلب محصول ما را به دیگران معرفی کنید. عملکرد انبور برقی به این صورت است که با روشن کردن این دستگاه المنت های تعبیه شده بر روی آن به شدت سرخ می شوند و به راحتی می‌ توان از آن به عنوان جایگزین زغال استفاده کرد. (در مدل انبر برقی شیشه ای، المنت ها کاملا قابل مشاهده هستند و در مدل استیل این المنت ها در زیر صفحه استیل قرار دارد و نمی توان به طور مستقیم آن ها را مشاهده کنید)
توجه داشته باشید که المنت برقی ها مصرف برق پایینی دارند و به عنوان یکی از مزایای مهم انبر برقی ها محسوب می‌ شوند که با توجه به مصرف برق پایین حدود 80 تا 150 وات میباشند اما حرارت بسیار بالایی دارند. بر روی انبر برقی یک دکمه روشن و خاموش و یک ولوم کم و زیاد وجود دارد در برخی از انواع ذغال برقی ها نیز علاوه بر موارد گفته شده یک دکمه توربو نیز قرار دارد که به آن دکمه لحظه‌ای و یا فشاری نیز می‌ گویند.
انبر برقی - المنت برقی به سه دسته ی روکش شیشه، سرامیک و استیل تقسیم میشوند. انتخاب هر کدام از این مدلها سلیقه ای و بستگی به نیاز شما دارد. بیشترین کاربرد انبر جایگزین زغال را به ترتیب انبر (روکش) شیشه ای، انبر سرامیکی و انبر استیل دارند.
زغال برقی هایی که در کارگاه ما تولید می شوند با کیفیت هستند و بعضی از مدل ها در ساخت ان ها از قطعات خارجی مانند شیشه پیرکس ساخت آلمان، سرامیک آلومینا لوله ای ساخت آلمان، وارنیش نسوز ساخت کره، ترایاک فیلیپس ساخت فیلیپین و … استفاده شده است.
اجزای سازنده المنت برقی شیشه ای با کیفیت و مرغوب می باشند. در ساخت آن ها از چندین المنت استفاده شده است. این المنت ها را با فاصله ای مناسب و مشخص از هم، درون شیشه های لوله ای پیرکس یا کوارتز عبور داده شده است. کدام انبر برقی مناسب من است؟ این به شما بستگی دارد. بله تصمیم گیرنده شمایی! و این یک انتخاب سلیقه ای است. به طور کلی اگر دستگاه را برای کارهای صنعتی میخواید انبر برقی روکش استیل و اگر برای کاربردهای شخصی نیاز دارید انبر برقی روکش سرامیک و انبر برقی روکش شیشه ای رو پیشنهاد میکنیم. همه محصولات در تاوارا داراری گارانتی و لوازم یدک میباشند. مجموعه تاوارا با ارائه قطعات انبر برقی ها نیز باعث شده است در صورت بروز هر گونه مشکل به راحتی با مراجعه به یک الکتریکی در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید قطعات جدید را جایگزین آن کنید و دیگر نیازی به خریداری مجدد انبر برقی نداشته باشید. مزیت مهم سفارش از تاوارا این است که می توانید سایر ابزارالات دیگری که برای این ابزار طراحی شده اند را نیز خریداری کنید.(مانند زیرانداز نسوز، کیف مخصوص، مبدل و..) مهم ترین مزیت انبر برقی کاهش هزینه ها می باشد. با توجه به این که تهیه زغال سخت و زمان بر و همچنین هزینه بر است، با یک بار تهیه و خریداری زغال برقی دیگر نیازی نیست هزینه زیادی را متحمل شوید. یکی از ویژگی های مثبتی که انبر برقی تاوارا دارد سهولت کار با آن ها می باشد. اگر با دقت به شکل ظاهری این محصولات توجه کنیم متوجه المنت هایی بر روی آن خواهیم شد که در هنگام روشن شدن حرارت زیادی را تولید می کنند.
ما محصولات با کیفیت و مرغوب خود را با حذف واسطه و با ارائه ضمانت و گارانتی به فروش می رسانیم. این محصول را با قیمت های رقابتی و به طور عمده و خرده در اختیار مشتریان نقاط مختلف کشور قرار می دهیم.
ما در تاوارا تعهد میکنیم، همواره محصولات با کیفیت را مونتاژ و معرفی میکنیم. از ذغال برقی ها برای مصارف گوناگونی استفاده می شود که عمده ترین کاربرد انبر برقی در صنعت است. این ابزار که شکل نوین ذغال ها هستند با داشتن عملکرد مفیدی باعث شده اند که در محیط زیست از قطع درختان و سوزاندن آن ها برای به دست آوردن سوخت و گرما جلوگیری شود. از زغال برقی ها در مارک زنی دام داری، گل سازی و گل دوزی استفاده می شود همچنین برای خم کاری نئون و پلاستیک و اطوی پی وی سی و برای جوش انواع لاستیک و پلاستیک و در صنایع دستی و برای تنش گیری انواع ورق همچنین برای آب کاری تنش و وان قلع استفاده می شود. بسته به نوع کاربرد هر فرد می توان این ابزار را تهیه کرده و از مزایای ان برخوردار شد.